Απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και από το ΔΕΔΔΗΕ
Στο πλαίσιο των μέτρων που λαμβάνονται από το σύνολο των φορέων της πολιτείας για την προστασία των πολιτών έναντι της εξάπλωσης του κορωνοιού, ενημερώνουμε για την ακόλουθη ενημέρωση, από το Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.).
Στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία δεν ενθαρρύνεται η φυσική παρουσία στα κατά τόπους σημεία εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ. Ως εκ τούτου οι ενδιαφερόμενοι για υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) μπορούν να απευθύνονται στο 11500 ή στο 2111900500, προκειμένου να πληροφορούνται για τα τηλέφωνα στις Περιοχές που δέχονται τις ΥΔΕ ηλεκτρονικά, σε πρώτη φάση, για την επανασύνδεση παροχών. Σε δεύτερο χρόνο, αυτές θα αποστέλλονται σε φάκελο, μέσω courier, στην αντίστοιχη Περιοχή.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το από 13/3/2020 Δελτίο Τύπου του Διαχειριστή:
«Οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στο 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή 2111900500) ή εναλλακτικά τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής τους που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Εταιρίας, www.deddie.gr.
Επιπλέον, για την περίπτωση βλάβης, εκτός από το 11500, οι πελάτες μπορούν να δηλώσουν το πρόβλημα ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους και στη διαδικτυακή εφαρμογή στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ (Online Δήλωση Βλάβης).
Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη - όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και υπογραφή - ο ΔΕΔΔΗΕ παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία (Σημεία Εξυπηρέτησης). Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι τα καταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ θα δέχονται το κοινό για τις υπηρεσίες που προϋποθέτουν φυσική παρουσία, μόνο εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση και προγραμματισμένο ραντεβού.
Ταυτόχρονα, στην παρούσα συγκυρία, η αποφυγή συνωστισμού στα καταστήματα του Διαχειριστή μέσω της αναβάθμισης των εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας, θα συμβάλλει καθοριστικά στην προστασία της υγείας όλων των πελατών αλλά και των εργαζομένων».
Μένουμε Ασφαλείς.
Μένουμε Υπεύθυνοι.
Μένουμε Σπίτι.
Γιατί αυτό, λέει η λογική.
#menoumespiti #stαyhome #staysafe