Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στη συλλογική προσπάθεια επιβράδυνσης της εξάπλωσης του κορωνοϊού στη χώρα μας, στην nrg #MenoumeSpiti και σπάμε την αλυσίδα μετάδοσης του ιού!
Έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα και με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας, η ομάδα της nrg εργάζεται απομακρυσμένα και απρόσκοπτα, με στόχο την πλήρη εξυπηρέτηση των πελάτων μας και του καταναλωτικού κοινού ευρύτερα.
Πρώτη μας προτεραιότητα αποτελεί η ασφάλεια και η υγεία των εργαζομένων, των συνεργατών και των πελατών μας, αλλά και η έμπρακτη συμβολή μας στην προσπάθεια που συντελείται σε εθνικό επίπεδο, προκειμένου να ξεπεράσουμε όλοι μαζί τη δοκιμασία που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε.
Η εταιρεία, λειτουργεί πλήρως και 100% απομακρυσμένα, ενώ το σύνολο των υπηρεσιών μας βρίσκονται στη διάθεση των πελατών μας με τους ακόλουθους τρόπους:
1. Τηλεφωνικό κέντρο nrg 18101 (ή εναλλακτικά στο 2111032132) , 24 ώρες 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα
2. Εφαρμογή mynrg.gr για την πλήρη διαχείριση της παροχής σας από υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο
3. Ιστοσελίδα nrg.gr, με εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας, και ωράριο Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 - 19:00
Συγκεκριμένοι τρόποι επικοινωνίας και εξυπηρέτησης για το nrg.gr:
- Click to call
- Live Chat
- Messenger chat
- Φόρμες επικοινωνίας
- Online πληρωμή του λογαριασμού σας
- Online αίτηση αλλαγής παρόχου
4. Μέσω e-mail στο [email protected]
5. Μέσω των επίσημων σελίδων της nrg στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (Social Media) και συγκεκριμένα:
με ωράριο ανταπόκρισης Δευτέρα – Κυριακή, 10:00 - 22:00
Βρισκόμαστε όπως πάντα στη διάθεσή σας και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, με διάθεση εξυπηρέτησης, θετική #nrg και ευχόμαστε όλοι μαζί, με επίδειξη υπευθυνότητας ο καθένας από εμάς ξεχωριστά, να καταφέρουμε σύντομα να ξεπεράσουμε τη δύσκολη συγκύρια που αντιμετωπίζουμε.
Μένουμε Ασφαλείς.
Μένουμε Υπεύθυνοι.
Μένουμε Σπίτι.
Γιατί αυτό, λέει η λογική.
#menoumespiti #stαyhome #staysafe