Η nrg ανανεώνει την εικόνα της, ώστε να αποτυπώσει τη θέση της στην αγορά και την καθαρή σχέση της με τον καταναλωτή, με απόλυτη συνέπεια.
Νέο, φρέσκο και στιβαρό λογότυπο, νέο slogan και μια χιουμοριστική εκπαιδευτική για την κατηγορία καμπάνια, που βάζει σε πρώτο πλάνο τις ανάγκες αλλά και τους φόβους των καταναλωτών, σηματοδοτούν τη φιλοσοφία της εταιρείας που είναι συνυφασμένη με τις ρεαλιστικές ανάγκες του σήμερα.
Σε μια εποχή που τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι οικογένειες καλούνται να υπολογίζουν τα πάντα, η nrg μιλάει για ξεκάθαρο συμφέρον και κέρδος, το οποίο μπορούν να βάλουν πάνω από τη συνήθεια και τον αόριστο φόβο. Στόχος μας είναι να κατανοήσουν οι καταναλωτές ότι επιλέγοντας την nrg ως πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας για το σπίτι ή την επιχείρηση τους, έχουν μόνο να κερδίσουν. Η επιλογή της nrg σημαίνει αυτόματα μείωση των παγίων εξόδων και μια συνολικά αναβαθμισμένη εμπειρία, καθώς η παροχή ρεύματος γίνεται πια υπηρεσία.
Η nrg, με την αξιοπιστία και το κύρος του Ενεργειακού Ομίλου Χανδρή, καλεί τους πάντες να ξεπεράσουν την αμφιθυμία που προκαλεί η συνήθεια και να επιλέξουν σαν ώριμοι καταναλωτές τον εναλλακτικό πάροχο που απαντά στην αληθινή Τάση τους για καλύτερη ζωή.
Related Articles
GOLD Βραβείο για την nrg στα Effie Awards 2024
Η nrg διευρύνει την παρουσία της στη Θεσσαλονίκη με τα εγκαίνια του δεύτερου της καταστήματος
Starcharge Nova 360: Το incharge by nrg παρουσιάζει τον ισχυρότερο ταχυφορτιστή στην Ελλάδα