Εξυπηρέτηση
Στόχος μας, να προσφέρουμε πάντα περισσότερα από όσα περιμένετε
Συχνές Ερωτήσεις
H nrg σάς προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις, παρέχοντας ταυτόχρονα υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, προσανατολισμένες στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών και απαιτήσεων του κάθε πελάτη της.
"Προκειμένου να γίνετε πελάτης της nrg, αρκεί να ακολουθήσετε το link και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία αλλαγής παρόχου.
Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέστε στο 18101, για να μιλήσετε απευθείας με εκπρόσωπο της εταιρείας μας. Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για εσάς και καμία αλλαγή στο μετρητή σας."
Δεν υπάρχει κανένα κόστος κατά την αλλαγή προμηθευτή.
Δεν θα υπάρξει καμία διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς η αλλαγή είναι καθαρά λογιστική.
Ο χρόνος που απαιτείται είναι περίπου 4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής της αίτησής σας.
Έχετε τη δυνατότητα να ενημερώνεστε για την πορεία της αίτησής σας, πραγματοποιώντας εγγραφή στο www.mynrg.gr. Θα λάβετε σχετικό μήνυμα SMS μετά την ολοκλήρωση της αίτησής σας.
Η χρονική διάρκεια της σύμβασης που υπογράφετε με την nrg, εξαρτάται από το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει. Σε κάθε περίπτωση, η nrg διαθέτει προγράμματα που έχουν σύμβαση αορίστου χρόνου, καθώς και προγράμματα που έχουν συμβαση ορισμένου χρόνου.
Για οποιαδήποτε βλάβη θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ΔΕΔΔΗΕ καλώντας στο 11500 ή δηλώνοντας online τη βλάβη σας, κάνοντας κλικ εδώ. Η βλάβη επισκευάζεται από τον ΔΕΔΔΗΕ
Θα λαμβάνετε λογαριασμό κάθε μήνα
Ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός βασίζεται στην εκτίμηση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος. Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται σε ιστορικά στοιχεία κατανάλωσης του τιμολογούμενου μετρητή, ενώ η χρέωση αφαιρείται από τον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό.
Οι ρυθμιζόμενες Χρεώσεις αφορούν δαπάνες για:
• Το Δίκτυο Μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας
• Το Δίκτυο Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας
• Τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας
• Το Ειδικό Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ)
• Τις Λοιπές Επιβαρύνσεις
Ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος περιλαμβάνει διαφορετικές κατηγορίες χρεώσεων και συγκεκριμένα:
Χρεώσεις Ενέργειας, Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις, Φόρους και Τέλη, Χρεώσεις υπέρ τρίτων.
Από τις ανωτέρω κατηγορίες, η μοναδική η οποία είναι ανταγωνιστική και διαφοροποιείται ανά Προμηθευτή είναι αυτή που αφορά τις Χρεώσεις Ενέργειας. Οι υπόλοιπες κατηγορίες χρεώσεων είναι ίδιες από όλους τους Προμηθευτές και αποδίδονται σε Δημόσιους Φορείς.
Η nrg ενημερώνεται από τον ΔΕΔΔΗΕ για τις μετρήσεις των πελατών της στη Χαμηλή Τάση. Αναφορικά με τους πελάτες της Μέσης Τάσης, οι μετρήσεις γίνονται σε συνεργασία του ΑΔΜΗΕ με το ΔΕΔΔΗΕ. Οι δύο φορείς στέλνουν τις μετρήσεις τους στην nrg, η οποία προχωράει στην εκκαθάριση των λογαριασμών των πελατών της.
Μπορείτε να καταχωρείτε την ένδειξη κάθε παροχής σας, μέσω της εφαρμογής mynrg, επιλέγοντας το πεδίο "Καταχώρηση ένδειξης"
Σε περίπτωση αμφισβήτησης μέτρησης κατόπιν προγραμματισμένης ή τελικής καταμέτρησης, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο διαχειριστή (ΔΕΔΔΗΕ για την ηλεκτρική ενέργεια, ΕΔΑ για το φυσικό αέριο), προκειμένου να γίνει με αυτοψία, έλεγχος του μετρητή κατανάλωσης. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί λάθος καταμέτρηση, ο αρμόδιος διαχειριστής θα ενημερώσει την nrg με διορθωτικές ενδείξεις. Σε περίπτωση που μετά τον έλεγχο δε διαπιστωθεί λάθος, ενδέχεται να υπάρχει αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση μέσω δικτύου.
ΔΕΔΔΗΕ: +30 211 19 00 500
ΕΔΑ ΑΤΤΙΚΗΣ: +30 213 08 82 000
ΕΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: +30 231 12 56 666
ΕΔΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ: +30 241 11 00 000
ΔΕΔΑ: +30 216 20 00 499
Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να εξοφλείτε τον λογαριασμό σας μέσω της εφαρμογής mynrg και της υπηρεσίας nrg INSTANT BILL. Εναλλακτικά μπορείτε να προβείτε σε εξόφληση μέσω του δικτύου της τράπεζας Eurobank, χωρίς χρέωση, με τη χρήση του ηλεκτρονικού κωδικού πληρωμής, με τους ακόλουθους τρόπους:
- Με πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού
- Με μετρητά
- Με χρέωση τραπεζικού λογαριασμού
- Μέσω web banking
- Μέσω phone banking
Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που προκύψουν από τις συναλλαγές τους μαζί μας. Σε περίπτωση, όμως, αδυναμίας πλήρους επίλυσης των τυχόν ζητημάτων τα οποία έχετε, καθώς και σε περίπτωση που θεωρείτε ότι σε οποιονδήποτε βαθμό κάποιο δικαίωμά σας από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλλεται, μπορείτε να επιδιώξετε την επίλυση τυχόν διαφορών καταφεύγοντας στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) όπως προβλέπεται στο άρθρο 14 του Κανονισμού (ΕΕ) 524/2013, που ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015. Στην ΗΕΔ μπορείτε να υποβάλλετε προς επίλυση κάθε διαφορά τη οποία τυχόν έχετε. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, πληροφορίες για το οποίο και για την επίλυση διαφορών μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm. Σε κάθε περίπτωση, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr/), καθώς και σε κάθε άλλο αρμόδιο όργανο που προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και λειτουργεί ως εξωδικαστικό όργανο συναινετικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών.
Εδώ μπορείτε να βρείτε τους Γενικούς - Ειδικούς Όρους και τις Τελικές Τιμές Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας Προϊόντων nrg της περιόδου 01.2021-07.2022.
Μπορείτε να δείτε παράδειγμα υπολογισμού εδώ